Jesteśmy z Pokemonami od 1996. Dołączysz do nas?

Co takiego jest w tych niepozornych stworzeniach, że miliony ludzi na całym świecie już od kilkunastu lat łapią je, trenują i wysyłają na niezapomniane bitwy? Najlepiej jeśli sam się tego przekonasz — Dołącz do nas! Wejdź do świata Pokemonów!

Jesteśmy pewni, że wspaniałe chwile, których doświadczysz w grach Pokemon, zapamiętasz na długo! To są gry, których się nie zapomina. Gwarantujemy to!

Poradnik do Pokemon Red - 3 część

Celadon City - Wchodzimy na najwyższe piętro Pokemonowego sklepu, koniecznie schodami. tam kupujemy najtańszy napuj i idziemy do przejścia po lewej stronie miasta. 
Route 16, 17 i 18 - Na początku trasy 16 leży Snorlax którego nalezy obudzić PokeFletem (będzie chciał walczyć), ale zanim to zrobimy przetnijmy najblirzsze drzewko, przejdźmy przez dom strażnika i wejdźmy do małego domku. W środku jest dziewczynka która da wam HM02. Teraz budzimy Snore. Idziemy dalej. UWAGA wchodzimy teraz na trasę rowerowoą i nie musimy nic trzymać bo rower sam będzie jechał. Jedziemy na dół aż do Fuchia City. 
Fuchia City - Jest tu Strefa Safari, GYM. W Strefie Safari musimy znaleźć ukrysty dom i ZŁOTE ZĘBY. W domku pogadamy z gościem a on da nam HM03, a złote zęby w mieście wymienicie na HM04 (PS:Jeżeli ktośnie może sobie poradzić ze Strefą Safari niech mi prześlie swój sejw z nazwą emulatora, a ja takiej osobie przejdę to miejsce). W GYMie są trenerzy którzy urzywają pokemonów z atakami snów oraz trucizny. Lider areny : Koga - używa :2 X Koffing - 37L, Muk - 39L, Weezing - 43L. Po jego pokonaniu dostaniecie odznakę duszy i TM06. Najlepsza strategia to pokemony ziemne. Mieszka tu równierz starszy brat Rybaka Zawodowca z Vermilion City, jeśli do niego zagadacie da wam dobrą wędkę. Teraz wracamy do Celadon City (polecam użycie FLY). 
Celadon City - Jeżeli mamy już napuj (jakikolwiek) to idziemy z nim do domu celnika po prawej stronie miasta. Dajemy mu napuj a on wpuszcza nas do Saffron City. 
Saffron City - Najpierw szukamy GYMu (są dwa ale tylko jeden jest otwarty). Walczymy ze wszystkimi a potem bierzemy jednego z pokemonów. teraz wchodzimy do największego budynku w mieście. 
Siedziba Sliph Co. - Jedziemy windą na piąte piętro. Idziemy do końca w lewo, a potem na dół. Walczymy z jednym z Team Rocket. teraz przedostajemy się w tę szczelinę i tam bierzemy klucze do drzwi. Teraz zjerzdżamy na trzecie piętro. Tam schodzimy na dół (polonujemy Rocketa), otwieramy drzwi (kartą) i wchodzimy na teleporter. Teraz atakuje nas Gary. po jego pokonaniu porozmawiaj jeszcze z gościem który jest w tym pomieszczeniu - da ci Laprasa. Wchodzimy na następny teleporter. Idziemy na dół i znów otwieramy drzwi. Atakuje nas Giovanni. Po jego pokonaniu rozmawiamy z prezydentem, który da nam MASTERBALL. Wychodzimy z kwatery.(ten opis jest bardzo, bardzo uproszczony bo tam jest aż 11 pięter i na każdym piętrze można coś znaleźć więc warto poszukać). 
Saffron City - Teraz idziemy do GYMu. Aby się dostać do Sabriny treba najpierw przejść przez pola teleportacyjne. Aby to zrobić idziemy zawsze na górne lub dolne pole. Teraz dochodzimy do Sabriny, uwaga to bardzo silny przeciwnik, który używa pokemonó psycho. Po jej pokonaniu wracamy tę samą drogą. Poszukajcie w mieście jeszcze domu fizyka, który da wam jakiś TM, a jeżeli macie przy sobie POKEDOLL to dajcie ją dziewczynce z którą nie da się rozmawiać a da wam TM. Teraz lecimy do Palet Town (dom) (UWAGA! teraz powinniśmy polecieć do Fuchia City i z tamtąd popłynąć do Wysp Piany Morskiej, ja jednak zrezygnowałem z tego poniewarz przejście tego tunelu graniczy z cudem - ja przeszłem ale z pomocą specjalnego przewodnika, dlatego my zrobimy inaczej). 
Pallet Town - Podchodzimy do wody i wsiadamy na pokemona z umiejętnością SURF. Płyniemy do Wyspy Cybernowej. 
Wyspa Cybernowa - Jest to mała wysepka a jednak jest utaj bardzo dużo roboty. Po pierwsze bierzemy jednom ze skamielin (bursztyn lub foisil) i dajemy ją laborantowi w laboratorium. GYM jest zamknięty a klucz do niego znajduje się w domu obok. Wchodzimy tam. PODPOWIEDŹ - aby dojść do klucz musimy skoczyć w pewnym miejscu w przepaśc (tzn.wejść w taką dziwną ścianę) (jeżeli ktoś nie może przejść niech przyśle do mnie seiwa. Teraz idziemy do laboratorium aby odebrać naszego sklonowanego pokemona i dać laborantowi drugą skamielinę. Teraz odwiedźmy GYM. Terenerzy z GYMu na Cybernowej Wyspie wyspecjalizowali się w pokemonach ogniśtych. Najlepsze strategie to pokemony wodne, ziemne i kamienne. Po pokonaniu lidera znów idziemy do lab. i odbieramy pokemona. Teraz lecimy do Viridan City.
Viridan City - Tu pokonujemy znowu lidera i dziemy do Wyżyny Indigo (na lewo od miasta - spory kawałek drogi). 
Wyżyna Indigo - walczymy z TopCzwórka i Garym a potem konieć gry.